Förlåååååååååååååååååt !

Förlåt förlåt ,sorry sorry för att jag inte skrivit så mycke , Men det är sommarlov och allt ,jag har liksom inte tid .Men jag ska försöka , Fast jag lovar inget ;) , Jaja förlåt oxå för det förra inlägget det va skit skit dåligt .Jag hade brottom till bussen och det va lite knas !  . Okej nu ska jag inte babbla p och bara skriva o skriva , Jag kan berätta hur min dag idag har vart . Det började med att jag och jama vaknade vid 10 tiden, Rätt sooft ! , då gick vi upp och åt fixa oss och sånt .Satt ett bra tag ute i solen och det va soft ! ,  Sedan cyklade vi runt ( vet vi har inge liv ;) ) menmen det  är oftas det vi gör ! , Men iaf sen gick vi till tåget trodde jag skulle hem men jag tog en senare buss istället . När jag kommit hem bytte jag om åkte ut till min mormor o morfar och fyra midssommar rätt nice , Och nu ligger jag och kollar på någon film ! GLAD MIDSSOMMAR ALLA ! :)

PUSSEN !

LOVE YOU !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: