Svar på tal !

Hej på er fick en kommentar om min näs piercing , så jag tänkte svara på dom frågorn !

hej! Ser att du har "näs" piercing . Har lite frågor om det :D
1. Hur fick du ta det för dina föräldrar? Eller e den fejk?
2. Gjorde det ont?
3. Har du något "tjat" tips :D
Kram!


hej på dig !
1. Den är äkta , jag kommer inte ihåg jag tror jag bara frågade väldigt snällt om jag fick sen dagen efter åkte vi ner och tog piercingen !
2. Nej jag tyckte de inte kändes !
3. haha va sööt ! , asso fråga först om du får sen om dom säger nej , fråga varför osv ! , Jag vet inte så bra eftersom dom sa jaa så snabbt men testa !

KRAM !


Postat av: förlåt vill bara va anonym ..

vart tog du din piercing? :))

2011-08-21 / 15:58:16
Postat av: Anonym

alltså vilken "piercingstudio" och är det inte åldersgräns ? :)

2011-08-21 / 15:58:40

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: