den dagen du inser att det hon sa va rätt, är de redan försent...

Hejsan ! Jag orkar inte mer jag vill bara sova . Men saken är de går inte . Jag har så mycket känslor och tankar inom i mig som vill ut men det går inte . Jag bara ligger och tänker på allt möjligt gråter lite , skrattar lite . Och allt möjligt. Jag tänker hela tiden att de inte kommer vara lätt men de är värt att försöka . Allt känns så fel men ändå så rätt . Ibland vill man bara blunda och när man tittar igen är allt bra . Fast vi kanske inte föddes för att vårat liv skulle vara så lätt hela tiden . ´Men en sak jag har lärt mig av min mamma, är att man ska aldrig sluta kämpa förendag kommer man i målom man kämpar . Låt folk säga saker om dig , bry dig inte om du vet att det inte är sant, Du vet ju själv vem du har . ibland är de inte lätt att inte bry sig .Men bry dig mer och lägg ner men tid på människor som tycker om dig för den du är och bryr sig om dig. Jag har gjort många misstag litat på fel personer , Men man säger att man oftast lär sig utav sina misstag och jag lär mig av mina misstag , Visst jag gör fortfarande misstag men jag lär mig fortfarande . Jag ville bara skriva av mig lite för de är så jobbigt att hålla alla sina tankar för sig själv hela tiden . Visst ni behöver inte bry er . Och om ni inte bryr er läs inte för jag bad er aldrig !

PUSSEN !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: