Test !


Lärt känna en ny vän: yes !
Förlorat en vän: tror inte de
Fått ditt hjärta krossat: Nää
Träffat någon som förändrat ditt liv: yes.
Fått reda på att någon har pratat om dig: har jag säkert , men jag bryr mig inte.
Kysst en kompis: Haha, nej bara pussa på kinde.
 Vart full: Nope
Druckit alkohol: japp, smakat,
Hamnat i slagsmål: Nej, vart nära !
Förlorat någon inom din familj: nepp , de är jag glad över !

BLANDAT:

Vill du ändra ditt namn:
A.
Vad gjorde du under din förra födelsedag: va med underbara människor. 
Vilken tid vaknade du idag: 08:00 -.- sjukhuset
Vad gjorde du igår runt midnatt: sov va så jävla trött.
Någonting som du längtar till: fest !  
Senaste gången du träffade din pappa: länge sen bor hos min mamma mest(skilda föräldrar)
Ditt humör just nu: sådär.
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: finns mycket jag vill ändra.
Har du någonsin pratat med en person vid namn sofia:  haha jaa !
Vad gör dig irriterad just nu: falska människor , och löngnare
Är du lång eller kort:  lång eller?
 DIN FÖRSTA:

Operation:
har aldrig opererats.
Piercing: öronen , näsan förut
Tatuering: Ingen.
Bästa vän: mariam sofia !
Sport: Fotboll.
Förälskelse: ...
Alkohol du drack: xider.

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

Läppar eller ögon: Både och.
Kramar eller pussar: Jag venne?
Kortare eller längre: Längre!
Romantisk eller spontan: Båda.
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar!

Postat av: Jama

Älskar dig tjejen glöm aldrig de !

2011-07-28 / 21:21:42
URL: http://mulattkaatt.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: