Sofiaa !

Hej på er just nu gör jag inte mke , kom nyss hem från 9:an . Såhär va min dag idag:

Först gick jag hemma och väntade tills sofia skulle komma tog typ 100 år kändes deet som . Men hon kom efter ett tag iaf . Sen efter hon kommit och så . Så drog vi och möte oliver o love sen taggde vi ner till nixta . Och där träffade vi natti och emma så då satt vi med dom . Jag typ dog av värme utslag så jag och emma och natti gick och badade . Sofia kunde ju tyvärr inte badat eftersom hon ramlat och brytit armen typ ! . Men iaf sen kom  felix och satt med oss och vi hade de bara chill . Sen drog jag till hamnen och möte mamma o conny och åt middag där mys ! . Sen kom sofia oxå och då drog vi till 9:an och möte oliver och love igen för oliver åker iväg . Och oliver och sofia kommer inte träffas på ett tag sådå måste dom säga hejdå ! , Men nu sitter jag och skriver o skriver så de blir världens sämsta inlägg !
PUSS HEJ Ha de så bra
SÖTNOSAR ASSO !

emma femma sötnos !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: