Södertälje !

Tjenare alla snyggingar ! Kom heem från södertälje för ett tag sen ! . Haft en braa dag idag !, De började med att jag och mariam mötes vid G viken . Sen drog vi till nixta men de va typ ingen där så vi drog till komunen och snackade om festen och lokalen vi måste låna ! . Så vi fick nummret till dom som ägde allt men jävla komun säger jag bara svarar aldrig !! . Men jaja imorgon får vi fortsätta .Men iallafall sen drog vi tillbaka till nixta och då träffa vi några kompisar så va vi med dom . Vid halv tre åkte jag hem och sen drog jag till södertälje och hade de chill ! .Men nu ska jag digga lite musik Ha de så braa !

PUSSEN !


Postat av: johanna

Suuper fin blogg Saga <3

2011-07-20 / 22:11:41
URL: http://mlajg.blogg.se/
Postat av: Anonym

ska ni ha fest ? :)

2011-07-21 / 09:34:31

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: