Seeeeeeeeeg!

Fyfan vad jag är seg idag orkar fan INTE ens gå till toan ! . Fy jag har verkligen inte fått någon sömn den här natten som var , Hoppas det blir bättre i natt .Just nu gör jag inte så himla mycke, Har nyss duchat efter en rätt så lång gå tur med älskade rebecca . Rätt skönt att han någon man bara kan snacka om allt med och en som förstår , Så de va en mysig gå tur . Imorgon ska jag nog tagga till backlura och möta jama , Vi kommer väl hänga på nixta hela dan om det blir bra väder såklart !, Vi får se men nu ska jag kolla lite på några bloggar jag följer . Sen loggar jag nog in på facebook!. Ha det bra skriver kanske ikväll vem vet ! ;)

PUSSEN !


Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej :) jag har en dagens bloggtävling och det vore superkul om du var med :) isåfall är det bara att anmäla dig här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/july/sondag-dagens-blogg-1.html#comment

2011-07-10 / 18:36:43
URL: http://vadfanskajagheta.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: