Nu är jag är igen!

Heej på er ! Nu var de ett tag sen jag skrev men nu börjar jag skriva igen .  Hoppas alla ni haft en underbar helg , De har jag iaf haft . Jag gör inte så mycket just nu så jag kan berätta om min helg. I fredags va jag med jama och nicole vi gjorde inte så mycket gick mest runt och snackade . Sen sov vi hos jama men senare på kvällen kom sofia som oxå sov över med oss . På lördagen va vi tvungna att gå upp kl 8 för vi skulle med 9 tåget in till stockholm, För vi skulle ta modell bilder och bli fixade och så de va jätte kul ! . Det blev mycket skratt och bilder ! Otroligt kul ! . När vi kom hem byte vi om snabbt och drog till festen underbart , Sen efter ett tag kom sofia tillbaka för hon hade åkt hem och byt om , Då drog vi till backlura ett tag . Jaa vi hade de bara chill !

Haa såå braa

PUSSEN !


Postat av: Dennisch

Vs: Klart vi måste! Puss

2011-07-17 / 13:42:19
URL: http://dennisch.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: