Det du gör mot mig får du tillbaks...!

Hej på er alla ! . Fy vad jag har ont i huvudet och är otroligt trött måste jag säga . Min dag idag har vart toppen . Jag tog 13:07 tåget med emma och natti till handen idag, jag hittade lite saker :
en tröja på H&M för : 79 kr
en topp på ginatricot för: 59 kr
och ett vanligt vit linne för: 49 kr på H&M !
Jag va ju i stockholm igår så då shoppade jag de jag behövde så nu handlade jag bara för dom sista pengarna ! Imorgon ska jag in till stockholm igen ... fast de här gången ska jag faktiskt inte shoppa hihi tror jag inte iaf ;) men den här gången ska jag till sjukhuset ..! Får se hur de går där men nu ska jag lägga mig i sängen och lyssna på musik . Ni får ha de så bra

PUSSEN !
tröjan och linnet !



Du ska ha respekt tjejen !!


Postat av: sexug

du är fett sexig saga !

2011-12-15 / 16:25:04

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: