Dåligt väder-.-

Hej på er ! Här i göteborg är de hur dåligt väder som helst inte alls kul. Där jag  bor i vanliga fall är de klar blå himel och solen skiner då känner man verkligen att man vill hem . Imorgon åker jag iallafall hem ska bli rätt så skönt faktiskt . Så imorgon bilr de nog att vara med min underbara vän mariam ! gud vad jag saknat henne ! . Sen kommer jag hem till mammsen , conny och lillasysten lea oxå dom har jag verkligen SAKNAT  har inte vart borta från dom såhär läng eftersom jag bor där så ofta . Nu ska vi snart gå och äta någonstans i när heten ! Blir lite mys kväll den sista kvällen här i göteborg ! Har haft de helt underbart. Jag har vart på liseberg och shoppat är helt  enkelt nöjd . Tack för allt pappa älskar dig !

PUSSEN!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: